Reklamácia a vrátenie
Čo robiť, keď je zásielka alebo tovar bezprostredne po rozbalení "poškodený / rozbitý"?
- Všetko starostlivo nafoťte a zašlite na náš email info@velkykosik.sk
- Problém s tovarom nám môžete tiež ohlásiť na zákazníckej linke 0222 205 080
- Nezasielajte nám tovar späť! Vo väčšine prípadov nie je toto nutné.
- Situáciu v najkratšom možnom čase, najdlhšie v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní, posúdime a ozveme sa vám s riešením.
Ako môžem "Odstúpiť od zmluvy" (vrátiť tovar do 14 dní od zakúpenia)?
- V prípade že si prajete obdržaný tovar z akéhokoľvek dôvodu vrátiť a odstúpiť tak od kúpnej zmluvy, stiahnite si, vytlačte a vyplňte odstúpenie od kúpnej zmluvy.
- Vložte ho následne do balíčka spoločne s nechteným tovarom a zašlite na adresu:
Andreas Schmid logistik
VELKÝ KOŠÍK
Osvobození 535
27303 Stochov
- Náklady spojené s vrátením tovaru nie sú spätne preplatené! Pošlite preto balíček vo vlastnom záujme ako obyčajný balík.
! Zásielka odoslaná späť na dobierku, nebude prevzatá !
Ako postupovať pri reklamácii "nefunkčného" tovaru?
- Pokiaľ je tovar nepoškodený, a napriek tomu nie je funkčný, je potrebné nám ho zaslať späť na preskúmanie.
- Kontaktujte nás prosím neodkladne na našej zákazníckej linke 0222 205 080, kde s vami dohodneme spôsob zaslania.
- Vašu reklamáciu prešetríme podľa zákonných pravidiel v najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa jej uplatnenia.
- V prípade záujmu o bezplatné vrátenie prostredníctvom niektorej z pobočiek siete zásilkoven, vám vytvoríme podacie číslo, alebo môžete nefunkčný tovar zaslať ako obyčajný balík poštou. Zásielku nikdy neposielajte na dobierku alebo inou expresnou platenou službou!
- Stiahnite si, vytlačte a vyplňte reklamačný formulár, priložte ho do balíčka a ten odošlite na adresu:
Andreas Schmid logistik
VELKÝ KOŠÍK
Osvobození 535
27303 Stochov