Otázky a odpovede
1.) Aké sú možnosti dopravy a spôsoby platby?
Podrobné informácie o spôsoboch dopravy a platbách sa môžete dočítať v článku doprava a platba.
Súhrnný prehľad možností dopravy
Nákup v hodnote |
Osobný odber na výdajnom mieste |
Štandardná doprava |
Nadlimitná preprava |
||
hmotnostný príplatok | |||||
platí limit na rozmer a váhu podľa pravidiel dopravcu |
do 15 kg | 15 - 25 kg | 25 - 30 kg | nad 30 kg | |
do 24.99 € | 4.50 € | 5.50 € | príplatok + 2.50 € |
príplatok + 5 € |
príplatok + 10 € |
od 25 do 99.99 € | 4 € | 4.50 € | |||
od 100 € | ZADARMO |
Súhrnný prehľad možností platby
SPÔSOB PLATBY |
POPLATOK | TYP DOPRAVY |
Osobný odber |
1.50 € | |
Dobierka |
2 € | |
Bankovým prevodom |
ZDARMA |
2.) Kde môžem sledovať stav doručovania mojej zásielky?
V momente, keď odovzdáme vašu zásielku dopravcovi rozosielame email s odkazom pre sledovanie vášho balíčka. Doporučujeme pri uskutočnení objednávky pravidelne kontrolovať emailovej zložky spam alebo hromadné, kam tyto zprávy mohou být bohužel nesprávně zařazeny. kam tieto správy môžu byť bohužiaľ nesprávne zaradené. Prípadne sa neváhajte kedykoľvek obrátiť so žiadosťou o aktuálne informácie na našu zákaznícku linku 0222 205 080.
3.) Ako sa dozviem, že je má zásielka pripravená na vyzdvihnutie na výdajnom mieste?
Akonáhle dopravca doručí vašu zásielku na výdajné miesto, automaticky rozosiela SMS správu na vami poskytnuté telefónne číslo o stave balíku. Kedy, v akom čase a do kedy je pre vás balíček uložený a pripravený na vyzdvihnutie.
4.) Nejde mi vybrať osobný odber, nevidím iný spôsob dopravy?
Osobný odber prostredníctvom siete výdajní nie je možný, ak je súčasťou vašej objednávky krehký tovar, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Ďalej nie je možné zvoliť osobný odber v prípade, že tovar presahuje svojou váhou či rozmery zmluvou určené parametre pre výdajne. V takýchto prípadoch prosím zvoľte spôsob dopravy kuriérskou službou GLS.
5.) Ako dlho budem čakať na tovar, ktorý nie je skladom?
Absolútnu väčšinu nášho tovaru máme vo vlastnom sklade v Stochove. Niekedy sa ale tovar vypredá, a tak čakáme na znovu naskladnení od našich dodávateľov z Nemecka. Pokiaľ na detaile tovaru vidíte uvedený dátum predpokladaného naskladnenia, znamená to, že tovar je už na ceste. Ak dátum uvedený nie je, musí sa tovar ešte len objednať. V takom prípade je dodacia lehota obvykle okolo dvoch týždňov, môže to však byť aj dlhšie. Pokiaľ si taký tovar objednáte, vaša objednávka bude čakať, kým nebude kompletná. Ak sa nepodarí tovar zaistiť, pošleme vám len ten tovar, ktorý máme na sklade. Chýbajúci tovar bude stornovaný a odpočítaný z ceny. V prípade platby vopred, vám budú vrátené peniaze na váš účet. Neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať na našej zákazníckej linke 0222 205 080 pre aktuálne informácie či prípadné otázky.
6.) Čo robiť, keď je zásielka alebo tovar bezprostredne po rozbalení "poškodený / rozbitý"?
Ak vám dorazí poškodený či rozbitý tovar, všetko starostlivo nafoťte a zašlite na náš email na: info@velkykosik.sk Nezasielajte nám tovar späť! vo väčšine prípadov nie je toto nutné. Situáciu v najkratšom možnom čase, najdlhšie v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní, posúdime a ozveme sa vám s riešením.
Problém s tovarom nám môžete tiež ohlásiť na zákazníckej linke 0222 205 080, avšak aj vtedy vás môžeme požiadať o zaslanie fotodokumentácie na vyššie spomínaný email.
7.) Ako môžem "Odstúpiť od zmluvy" (vrátiť tovar do 14 dní od zakúpenia)?
V prípade že si prajete obdržaný tovar z akéhokoľvek dôvodu vrátiť a odstúpiť tak od kúpnej zmluvy, stiahnite si, vytlačte a vyplňte odstúpenie od kúpnej zmluvy. Vložte ho následne do balíčka spoločne s nechteným tovarom a zašlite na adresu:
Andreas Schmid logistik
VELKÝ KOŠÍK
Osvobození 535
27303 Stochov
Náklady spojené s vrátením tovaru nie sú spätne preplatené! Pošlite preto balíček vo vlastnom záujme ako obyčajný balík.
! Zásielka odoslaná späť na dobierku, nebude prevzatá !
8.) Ako postupovať pri reklamácii "nefunkčného" tovaru?
okiaľ je tovar nepoškodený, a napriek tomu nie je funkčný, je potrebné nám ho zaslať späť na preskúmanie. Kontaktujte nás prosím neodkladne na našej zákazníckej linke 0222 205 080, kde s vami dohodneme spôsob zaslania. Vašu reklamáciu prešetríme podľa zákonných pravidiel v najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa jej uplatnenia.
V prípade záujmu o bezplatné vrátenie prostredníctvom niektorej z pobočiek siete Packeta, vám vytvoríme podacie číslo, alebo môžete nefunkčný tovar zaslať ako obyčajný balík poštou. Zásielku nikdy neposielajte na dobierku alebo inou expresnou platenou službou!
tiahnite si, vytlačte a vyplňte reklamačný formulár, priložte ho do balíčka a ten odošlite na adresu:
Andreas Schmid logistik
VELKÝ KOŠÍK
Osvobození 535
27303 Stochov
9.) Ako si môžem objednať, nechať zaslať tlačený katalóg do schránky?
Tlačený katalóg na Slovensko posielame výhradne len ako súčasť realizovanej objednávky pribalený ku produktom pospolu s vašou zásielkou.
10.) Ako často je tlačený katalóg vydávaný a rozosielaný?
Tlačený katalóg vychádza každý mesiac nanešťastie nie je možné ho priebežne distribuovať na Slovensko s ohľadom na vysoké ceny dopravy.
Katalóg zasielame len ako súčasť realizovanej objednávky pribalený ku produktom pospolu s vašou zásielkou.
11.) Nechcem už dostávať emailový Newsletter. Kde, ako sa môžem odhlásiť?
Pokiaľ si ďalej neželáte dostávať naše ponuky, môžete sa odhlásiť jedným z uvedených spôsobov:
- Na konci každého newsletteru nájdete odkaz, ktorý vás presmeruje na stránku, na ktorej sa môžete jedným klikom odhlásiť z odberu.
- Napíšte nám vašu žiadosť o odhlásenie z odberu na náš email info@velkykosik.sk alebo sa s nami spojte na našej zákazníckej linke 0222 205 080.